niedziela, 23 czerwca 2013

Liebster Award Blog

Liebster Award Blog



Zostałam nominowana przez Natolę Nowak i Cellelina. Za co ogromnie dziękuję! Szczerze mówiąc biorę udział w tym pierwszy raz :>
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować boga, który Cię nominował.

A więc nominuję:

Odpowiedzi na pytania (Natola) :
1.Dlaczego założyłaś/eś bloga?
-mam bujną wyobraźnię i stwierdziłam, że może warto przelać swoje myśli w słowa i opowiadanie ;)
2.Masz rodzeństwo? 
-tak, mam <3
3.Ładne imię dla chłopaka i dziewczyny?
-Chłopak - Mateusz. Dziewczyna - Natalia ;3
4.Ulubiony film?
-seria HP <3 i Zejście.
5.Ulubiony serial?
-Rodzinka.pl
6.Ulubiona książka?
-Oczywiście HP :3 oraz "Strąceni" , "Śniąc na jawie"
7.Ulubiony cytat?
"Wymagaj od siebie, choćby inni od ciebie nie wymagali"
8.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Różnej. Trochę rapu, metalu czasem i odrobina popu :D
9.Ulubiony wykonawca?
-Coldplay i Sia
10.Ulubiona stacja radiowa?
RMF MAXXX
11.Nosisz skarpetki?♥
-tak <3

Odpowiedzi na pytania (Cellelina) :
1. Kim jesteś?
-Jestem se Ola co pisze bloga :D
2. Ulubiony cytat/opis/sentencja?
"Wymagaj od siebie choćby inni od ciebie nie wymagali"
3. Czytasz dużo książek?
-Bardzo dużo :)
4. Lubisz One Direction?
-Nie słucham ich muzyki :D
5. Czy nauka sprawia ci problem?
-Czasem...
6. Czy twój telefon posiada system Android?
-Nie :D
7. Bez czego nie przeżyłabyś przez 2 dni oprócz jedzenia i picia?
-Bez muzyki i komórki :D
8. Masz grzywkę?
-Jak mi się czasem ułoży.. :D
9. Czy uważasz, że blondynki są głupie?
-Nie każde ;)
10. Czy czytasz "wypociny" młodych zdolnych?
-Raczej tak :)
11. Masz chłopaka/dziewczynę?
-nie :D

Pytania ode mnie :
1.Czy pisanie bloga sprawia ci przyjemność?
2.Ile masz lat?
3.Jakiej muzyki słuchasz?
4.Najlepsza książka przeczytana w życiu?
5.Najlepsza chwila w życiu?
6.Od kiedy piszesz bloga?
7.Masz dobrych przyjaciół?
8.Jak często wstawiasz posty?
9.Co sprawia ci radość?
10. Ideał chłopaka/dziewczyny?
11.Jakie plany na wakacje ?

Jeszcze raz dziękuję za nominacje i zapraszam do czytania bloga ;)

1 komentarz: